...
Strokovno
Avtor:
neža kroflič
Neža Kroflič
17 Jul 2024

Kako kot prodajnik pustiti pečat na LinkedInu? : Utrinki s predavanja Danijela Bićanića

V svetu, kjer je digitalno povezovanje ključ do profesionalnega uspeha, in kjer so vsebine pogosto zasičene, izstopajo posamezniki, ki znajo platforme uporabiti z izjemno spretnostjo. Danijel Bićanić je eden izmed teh vrhunskih talentov, ki je svojo strast in strokovno znanje na področju prodaje preobrazil v učinkovito strategijo za LinkedIn.

Njegova sposobnost ustvarjanja domiselnih in vplivnih vsebin, zlasti viralnih video posnetkov, ga je uveljavila kot enega izmed najbolj inovativnih in humornih avtorjev na tej platformi.

Vztrajnost in predanost

Danijelova pot je zgodba o vztrajnosti in predanosti. Začel je kot samouk, ki je svoje znanje nabiral iz različnih virov, in sčasoma je svojo strast in strokovnost preobrazil v priznano ime v industriji prodaje in digitalnih komunikacij. Zdaj, kot ključna osebnost na LinkedInu, deli svoje izkušnje in strategije, ki omogočajo posameznikom in podjetjem, da izkoristijo potenciale kakovostne prodaje za doseganje poslovnih ciljev.

Danijel pravi: "LinkedIn (in prodaja na splošno) je postal način, kako se resnično izraziti kot prodajalec." Zanj je LinkedIn več kot le omrežje za objavljanje besedil ali fotografij in prodajo storitev – je orodje za ustvarjanje resničnih povezav in izražanje lastne avtentičnosti.

Kako izstopati na LinkedInu?

Izbira prodajne poti in privabljanje pozornosti ciljne skupine je odvisna od nas samih; v današnjem svetu, kjer je znanje lahko dostopno in kjer je informacij v izobilju, je ključno, da je naša izvedba edinstvena in nepozabna.Pomembno je, kako to znanje predstavimo ljudem. Kako si nas bodo zapomnili? Kako lahko dodamo kreativne in humoristične vidike v naše vsebine?

Danijel poudarja, da objava ni samo 3000 znakov, ampak je filmsko platno, slikarsko platno, prazna stran za roman, gledališki oder; je nekaj, kar lahko ustvarite, naredite svoje, dodate čustva in prikažete vsebino na drugačne načine. Ni dovolj, da pokažete, kaj veste; pomembno je tudi, kako pokažete, kar veste, saj je način predstavitve pogosto tisto, kar resnično pritegne pozornost in ohrani zanimanje občinstva.

Bodi izviren, pripoveduj zgodbe s srcem

Danijel svetuje, naj govorimo s srcem in ne z možgani. Pripovedujmo zgodbe, vzbujajmo radovednost, uporabljajmo humor, pesmi, šale, igranje, nostalgijo. Ali si to lahko dovoli prodajni trener ali prodajnik? Seveda, pravi Danijel, saj je pristop, ki se osredotoča na čustva in osebne zgodbe, tisti, ki ustvarja najbolj močne in trajne povezave z občinstvom.

Njegove vsebine se dotaknejo naših src skozi humor, nostalgijo, jezo, radovednost, pripovedovanje zgodb, igranje, parodijo, poezijo in še več; kreativnost pri njem ne pozna meja, kar se odraža v izjemno zanimivih predavanjih in predstavitvah, ki so polne življenja in energije.

Danijel Bićanić je živ dokaz, da lahko LinkedIn uporabimo na način, ki presega zgolj poslovno komunikacijo; s svojo edinstveno kombinacijo ustvarjalnosti in strokovnosti navdihuje prodajalce po vsem svetu, da uporabijo platformo za izražanje svoje avtentičnosti in gradnjo trdnih povezav.

Kako svoje poslanstvo spreminja v prakso skozi LinkedIn vsebine?

Za začetek je ključno, da dobro poznamo našo ciljno skupino in skupnost, ki nam sledi. Pomembno je razumeti, koliko poznajo našo storitev, ki jo ponujamo in želimo prikazovati na omrežju. Danijel sledi strategiji segmentiranja sledilcev v štiri kategorije:

  1. Tisti, ki imajo znanje in poznajo tematiko, ter imajo interes, da bi jo bolje raziskali.
  2. Tisti, ki nimajo znanja, imajo pa veliko interesa.
  3. Tisti, ki imajo znanje, vendar nimajo interesa.
  4. Tisti, ki nimajo ne znanja, ne interesa za tematiko ali storitev, ki jo nudimo. Ti zagotovo niso naša ciljna skupina in jim ne bomo mogli prodajati.

Najdite ideje izven sebe

Njegov proces ustvarjanja je zelo tekoč, saj najde ideje v vsakdanjih, nenavadnih stvareh okoli sebe in jih hitro povezuje s prodajnimi taktikami. Ta pristop je zelo uspešen, saj deljeno znanje nikoli ni direktno prodajno usmerjeno, ampak prinaša dodano vrednost občinstvu.

Danijel želi biti vedno:

  • Nepričakovan
  • Provokativen
  • Presenetljiv
  • Kontroverzen
  • Večplasten

Njegova sposobnost, da svoje poslanstvo preoblikuje v kreativne in edinstvene vsebine, mu omogoča, da na LinkedInu izstopa in dosega široko občinstvo. S tem pristopom uspešno gradi svojo blagovno znamko in pomaga drugim, da dosežejo svoje prodajne cilje na platformi.

Kako pa takšen pristop prinaša stranke?

Danijelova strategija "outbound" zajema 80% ustvarjanja pozitivnih odnosov s sledilci, 10% analize všečkov in komentarjev ter segmentacije, in 10% za kontakte in sestanke. Njegov pristop poudarja, da social selling ni več opcija, temveč nujnost.

  • 80% ustvarjanje pozitivnih odnosov s sledilci: Gradnja trdnih odnosov in zaupanja z vsebinami, ki niso zgolj prodajno usmerjene, temveč prinašajo resnično vrednost in angažirajo občinstvo.
  • 10% analiza všečkov, komentarjev in segmentacija: Pozorno spremljanje odzivov na vsebine, da lahko bolje razumemo svojo ciljno skupino in prilagodimo strategije za večjo učinkovitost.
  • 10% kontaktiranje in sestanki: Aktivno vzpostavljanje stikov in dogovarjanje sestankov s potencialnimi strankami, ki so že pokazale interes in angažiranost.

Danijel poudarja, da social selling ni opcija, temveč nuja. V današnjem digitalnem svetu je nujno, da smo prisotni in aktivni na družbenih omrežjih, saj so ta orodja za povezovanje z občinstvom in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti.

Danijel Bićanić s svojo edinstveno kombinacijo ustvarjalnosti in strokovnosti navdihuje prodajalce po vsem svetu, da uporabijo LinkedIn na način, ki presega zgolj poslovno komunikacijo. Njegova sposobnost ustvarjanja resničnih povezav in izražanja lastne avtentičnosti mu omogoča, da izstopa in dosega široko občinstvo. S svojimi strategijami in pristopi pomaga posameznikom in podjetjem, da dosežejo svoje prodajne cilje in gradijo trdne odnose s svojo ciljno skupino.

Ne pozabite slediti Danijelu Bićaniću na LinkedInu, kjer vsakodnevno deli odlične prodajne nasvete za rast na platformi.

Vas zanima sodelovanje z nami?

Kontaktirajte nas

Imate vprašanje ali potrebujete več informacij? Izpolnite spodnji obrazec in kmalu se oglasimo z odgovorom.
Stopite v stik
Spoznajte osebe, s katerimi boste sodelovali. Pišite jim neposredno preko LinkedIna ali e-pošte za hiter kontakt.
RAMON BABIČ
Vodja prodaje in partner
Luka Srbič
Direktor in partner
LUKA Kruljec
Direktor projektov in partner
Strinjanje s pogoji*
MIGHTY KRULZ AGENCIJA d.o.o.
Cesta 24. junija 23
1231 Ljubljana - Črnuče
PRIJAVA NA E-NOVICE
Strinjanje s pogoji*
SPREMLJAJ NAS