Ob upoštevanju izzivov smo določili naslednje ključne cilje:
LinkedIn je bil izbran kot primarni kanal za gradnjo osebne blagovne znamke direktorice Eve in za povezovanje s ciljno publiko. Osredotočili smo se na organske objave, ki so bile skrbno načrtovane in prilagojene interesom našega občinstva.
Skozi redne objave smo predstavili:
STROKOVNO ZNANJE IN VPOGLED: Eva je delila svoje izkušnje in vpoglede v trenutne trende zaposlovanja, s čimer smo gradili njeno avtoriteto.
IZOBRAŽEVALNE VSEBINE: Objavljali smo članke in nasvete o najboljših praksah pri zaposlovanju, kar je pritegnilo pozornost HR strokovnjakov.
VABILA NA WEBINAR: Vsaka objava je vključevala povabilo na prihajajoči webinar, kjer je bila predstavljena PsyBitova inovativna rešitev.
Ta pristop je pomagal povečati prepoznavnost Eve in posledično tudi podjetja PsyBit. Interakcije z objavami so se povečale, kar je kazalo na večjo angažiranost občinstva.
Neposreden stik s potencialnimi strankami je bil ključen za gradnjo zaupanja in odnosov. Preko LinkedIn sporočil in e-pošte smo stopili v stik z odločevalci v ciljanih podjetjih.
Postopek je vključeval:
IDENTIFIKACIJO CILJNIH PODJETIJ IN OSEB: S pomočjo raziskav in orodij, kot je LinkedIn Sales Navigator, smo identificirali potencialne stranke.
PERSONALIZIRANA SPOROČILA: Vsako sporočilo je bilo prilagojeno prejemniku, z omembo njihovega podjetja in možnih izzivov, s katerimi se soočajo.
SLEDENJE IN NADALJNJA KOMUNIKACIJA: Po prvem stiku smo vzpostavili nadaljnjo komunikacijo, da bi gradili odnos in spodbujali zanimanje.e vključeval:
Ta pristop je omogočil globlji stik s potencialnimi strankami in je bil ključnega pomena za konverzijo leadov v konkretne poslovne priložnosti.
Email marketing je bil uporabljen za ohranjanje stika z leadi in spodbujanje udeležbe na webinarju.
Strategija je vključevala:
SERIJO 10 E-POŠTNIH SPOROČIL pred webinarjem, ki so vsebovala koristne informacije, povabila in opomnike.
PERSONALIZACIJA VSEBINE: Sporočila so bila prilagojena glede na odziv prejemnikov, kar je povečalo relevantnost in angažiranost.
SPOROČILA PO WEBINARJU: Poslali smo zahvalna sporočila in ponudili dodatne možnosti za sodelovanje, kot so 1-na-1 konzultacije.
Skozi email kampanje smo uspeli ohraniti visoko stopnjo angažiranosti in premikati leade po prodajnem lijaku.
Kampanja je bila izjemno uspešna in je presegla pričakovanja.
PRIDOBITEV 264 NOVIH LEADOV: Skozi različne aktivnosti smo pridobili veliko število kakovostnih leadov, ki so bili zainteresirani za PsyBitove storitve.
16 NEPOSREDNO ZAINTERESIRANIH STRANK: Po webinarju je 16 leadov izrazilo neposredno zanimanje za sodelovanje, kar je bil pomemben korak k sklenitvi poslov.
POVEČANA PREPOZNAVNOST: Prepoznavnost direktorice Eve in podjetja PsyBit se je znatno povečala, kar se je odražalo v večjem številu sledilcev in angažiranosti na LinkedInu.
USPEŠEN WEBINAR: Webinar je imel visoko udeležbo, udeleženci pa so ga ocenili kot zelo koristnega in informativnega.