...
Strokovno
Avtor:
Mighty agency
Mighty Agency
31 Jul 2024

Pomembnost “storytellinga” na LinkedInu: Utrinki s predavanja Richard van der Bloma

Kako pogosto se vam zgodi, da objavite vsebino na LinkedInu, a odziva skoraj ni?

Objava je tam, trud ste vložili, pa vendar – malo všečkov, še manj komentarjev. Se sprašujete, kaj manjka?

Richard van der Blom, eden vodilnih strokovnjakov za LinkedIn algoritme, je na svojem predavanju v sklopu LinkedIn konference 2024 izpostavil ključno sestavino uspešnih objav: pripovedovanje zgodb t. i. "storytelling". Zgodbe imajo moč, da vašo blagovno znamko poosebijo in ustvarijo pristno čustveno vez z občinstvom. In ravno ta pristnost je tisto, kar vas loči od drugih.

Pripovedovanje zgodb: Ključ do uspeha

1. Človečnost in povezovanje

Storytelling ni le marketinško orodje, saj z njim ustvarimo pristen stik med osebo, ki zgodbo pripoveduje in bralcem oziroma sledilci. Ljudje ne zaupamo suhoparnim objavam, zaupamo ljudem, ki so nam blizu. Ko pokažete, da ste tudi vi človek s svojimi izzivi, dvomi in zmagami, postanete bližje svojemu občinstvu. Objave niso več le podatki na zaslonu, ampak osebna izpoved, ki lahko nagovori tiste, ki se v njej prepoznajo.

2. Večja angažiranost

Objave, ki vključujejo osebne zgodbe, dosegajo večjo angažiranost. Zakaj? Ljudje se povežejo z vsebino, ki je resnična in sorodna. Richard poudarja, da naj bodo take objave pogoste – a seveda smiselno vpete v vaše vsebine. Ko se vaši sledilci najdejo v zgodbi, jo začutijo kot svojo. To ne pomeni le več interakcij (všečkov in komentarjev), ampak tudi večjo prepoznavnost, saj algoritem prepozna dodatno vrednost objave in jo pokaže širšemu krogu ljudi. In ko enkrat zgradite zaupanje s storytellingom, bodo tudi vaše druge vsebine imele večji doseg.

Zgodba o vrtnarju: Primer, ki je prepričal LinkedIn

Ena izmed Richardovih najbolj uspešnih objav ni bila povezana z analitiko ali algoritmi. Bila je zgodba o njegovem vrtnarju (ki jo lahko preberete tukaj).

Ob selitvi v Španijo je spoznal vrtnarja, ki ga je naučil pomembnih lekcij o vztrajnosti, predanosti in skrbnosti. Ta na prvi pogled preprosta zgodba je dosegla rekordne rezultate. Zakaj? Ker je Richard v njej prikazal vrednote, ki so pomembne tako v poslu kot v življenju. S tem se je občinstvu približal kot oseba, ne zgolj kot strokovnjak.

Objava je dosegla izjemne rezultate – boljše kot katerakoli analitična vsebina. To je dokaz, da ljudje na LinkedInu ne iščemo le strokovnega znanja, ampak tudi pristne zgodbe, ki nas nagovorijo.

Ključni poudarki s predavanja

1. Avtentičnost

Bistvo uspešnega LinkedIna ni popolnost, ampak pristnost. Ljudje cenijo iskrenost in nepopolne zgodbe, v katerih se prepoznajo. Ko pokažete sebe, pokažete svojo vrednost – in to vas loči od ostalih.

2. Doslednost

Objavljanje zgodb in vsebin mora biti redno, a premišljeno. Bolje je objaviti manj, a kakovostno, kot vsak dan deliti vsebino brez prave vrednosti. Algoritem nagrajuje kakovost, ne količino.

3. Strateški pristop

Ustvarjanje vsebin mora biti strateško in vsaka objava naj ima jasen cilj – ali gre za gradnjo zaupanja, povečanje angažiranosti ali spodbujanje prodaje. Vendar, pazite: LinkedIn ni prodajni katalog. Ljudje se odzivajo na zgodbe, ne na oglase.

Z deljenjem objav, ki so usmerjene samo v prodajo, ne delamo usluge - ne sebi ne algoritmu, saj bodo ljudje čez čas izgubili zanimanje in zaupanje v nas, kar vodi v to, da naše objave ne bodo več prepričljive. Nasprotno od tega se moramo posvetiti pozicioniranju blagovne znamke in gradnji prepoznavnosti. Z močno prezenco na trgu bomo navsezadnje pridobivali nove priložnosti - posel in stranke, kar pomeni, da gredo stvari z roko v roki. 

4. Aktivnost in sodelovanje

Objava ni konec zgodbe – je šele začetek. Tudi če objavljamo izredno kakovostno vsebino, še nič ne pomeni, če ta vsebina ne bo vidna drugim. Kako si zagotovimo vidnost? S poznavanjem algoritma. Ta daje prednost tistim, ki so aktivni na omrežju, kar pomeni, da je zaželjeno, da:

  • Pred in po objavi komentirajte vsaj 5 drugih objav - s čimer algoritem prepozna aktivnost na platformi.
  • Na komentarje pod svojo objavo odgovorite čim hitreje - saj je algoritem na vaši strani in tudi oseba, ki je komentar napisala, čaka na odziv, ki je še "vroča" misel. Ne izgubite oseb s tem, da zaprete platformo in čakate.
  • Komentirajte svojo objavo tako, da odgovarjate na prejete komentarje oseb in nadaljujete debate – to ni nenavadno, temveč pametna strategija, ki poveča doseg.

Algoritem tako prepozna vašo zagnanost in željo po deljenju znanja, zato bo vaša objava prikazana več ljudem, kar vam izboljša možnost za pridobitev interakcij. Odprite vrata razpravi in drugim aktivnim uporabnikom platforme. 

5. Delite 99% svojega znanja

Se sprašujete, zakaj bi delili 99 % svojega znanja? Mnogi se bojijo deliti svoje znanje, da ga ne bi "podarili" konkurenci. A resnica je drugačna: več kot delite, večja je vaša kredibilnost.

Tisti 1 %, ki ga obdržite zase, pa je razlog, zakaj vas bodo ljudje želeli kontaktirati in sodelovati z vami. Bodisi je to prodaja svojih storitev, svetovanje ali pa zgolj razlog, da nam bo kdo na naslednjem mreženju pristopil in nas povprašal kaj več o vsebini, ki jo delimo.

Zdaj ste na vrsti vi!

Richard van der Blom je skozi svoje predavanje in zgodbo o vrtnarju dokazal, kako močan je lahko "storytelling" na LinkedInu. Avtentične zgodbe pritegnejo, povežejo in ustvarjajo zaupanje – kar je ključ do uspeha na tej platformi.

Če želite izstopati na LinkedInu, ne gradite le na analitiki in številkah. Gradite na zgodbah, ki vas predstavljajo kot človeka. To je tisto, kar bo vaše občinstvo zares nagovorilo in povezalo z vami.

Torej – katero zgodbo boste delili naslednjič?

Vas zanima sodelovanje z nami?

Kontaktirajte nas

Imate vprašanje ali potrebujete več informacij? Izpolnite spodnji obrazec in kmalu se oglasimo z odgovorom.
Stopite v stik
Spoznajte osebe, s katerimi boste sodelovali. Pišite jim neposredno preko LinkedIna ali e-pošte za hiter kontakt.
RAMON BABIČ
Vodja prodaje in partner
Luka Srbič
Direktor in partner
LUKA Kruljec
Direktor projektov in partner
Strinjanje s pogoji*
MIGHTY KRULZ AGENCIJA d.o.o.
Cesta 24. junija 23
1231 Ljubljana - Črnuče
PRIJAVA NA E-NOVICE
Strinjanje s pogoji*
SPREMLJAJ NAS